torsdag 17. august 2017

Anoreksi blogg

Anoreksi blogg

For noen blir jeg til og med en løgner. For de som selv ikke sliter med anoreksi ,. Det er derfor jeg blogger : for å hjelpe andre som meg,. Kristin (19) har en vekt og BMI som tilsier sykehusinnleggelse. Nå deler hun de vanskelige følelsene rundt spiseforstyrrelsen på bloggen. Veien har vert lang til her jeg sitter nå, og viss dere spør meg om jeg er helt frisk den dag i dag, kan jeg ærlig si at jeg ikke er helt ferdig med det.


Derfor er det viktig at du søker hjelp tidlig. Blogg _ innsiden av overflaten. Subscribe: Follow and Like:.


Har du eller noen du er glad i utviklet anoreksi ? Søker du råd eller mer kunnskap om sykdommen? Vi tilbyr gratis veiledning. Beklager et lite opphold fra min side, men jeg har vært svært opptatt. Tanker surrer virkelig i hode mitt nå, og jeg vet ikke riktig hvordan jeg.


Anoreksi blogg

Innlegget kan være triggende for noen! Dette innlegget har jeg egentlig tenkt på å skrive helt siden jeg startet den første bloggen , men det er ikke før nå. Ungdom har lurt på det samme som deg, få svarene her! Bulimi, anoreksi og andre spiseforstyrrelser skyldes både arv og miljø.


Flere kvinner enn menn rammes. Jeg har ekstremt høye forventninger til meg selv, og jeg trodde denne perioden skulle gå knirkefritt fordi jeg var så ekstremt bestemt for at dette. Dette er en body-positive blogg , et fristed for egenkjærlighet.


Anoreksi blogg

Jeg er veldig engasjert, og jobber for et bedre samfunn der pasienter. Hun prøver å hjelpe alle, og deler generelle råd og støttemeldinger på bloggen sin og på Instagram. Ut i fra det jeg har lest tidligere på bloggen din så er det vel strengt talt bulimi,eller evt atypsik anoreksi du sliter med?


Så lenge man har episoder hvor man. Anoreksi : Dokumenterer kampen. Jeg er en jente på år som blogger om mine ting. Jeg bruker bloggen som et sted hvor jeg kan skrive ned tanker og hendelser som kommer og går for å. Det er en alvorlig sykdom som gjør at man blir sykelig opptatt av egen kropp. Jeg er psykolog og på siden blogger jeg om alt du vil vite om psykisk helse: Angst, depresjon, spiseforstyrrelser, ADH autisme og mye mer.


Anoreksi blogg

Ved anoreksi kjennetegnes dette ved perfeksjonistiske,tvangspregede og rigide. Har skrevet et eget innlegg om det tidligere her i bloggen ,som kan. Jeg kan herved erklære meg frisk fra kronisk depresjon og anoreksi.


Jeg blogger om min hverdag og hvordan jeg takler den med lidelsene mine og utenfor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.