torsdag 17. august 2017

Gi ut bok selv

Gi ut bok selv

Bestill på nett og hent boken i din lokale ARK-butikk innen en time. ARK venner får en rekke fordeler. Best av alt, det er helt gratis! Alle ordre over 2er fraktfrie! Du finner boken hos Adlibris!


Gi ut bok selv

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Hos Alpha Forlag kan de aller fleste få gi ut bok på en enkel måte. Du beholder selv alle rettigheter til boka di.


Aune Sand har ifølge han selv tjent godt på boka Jordbærmus, som fikk massiv omtale da den kom på tampen av sommeren i fjor. Har du skrevet en bok du ønsker å produsere? En bok som er din, som du selv får bestemme hvordan skal se ut ? Om du ønsker å publisere den eller bare ha den til. Hos oss er ikke veien lang fra idé til boken ligger hos bokhandleren. Gi ut bok med Kolofon Forlag.


Det eneste du trenger å gjøre er å betale for de bøkene du kjøper selv. Sjekk ut små forlag i norge. Slik gir du ut på eget forlag”) 3. Jeg har selv hatt kontor på Litteraturhuset,. Alm media er et uavhengig forlag som skreddersyr et opplegg som passer deg og din bok.


Jeg vurderer å skrive en bok , og gi den ut selv. Da kan vi hjelpe deg, vi gir ut boken din på ShopMyBook. Hva koster det å gi ut en bok selv , og ikke via et forlag? SVAR: Hei Jeg er redd jeg ikke har så mange gode tips til deg, men når det gjelder å binde inn og få trykket en bok tror jeg det er flere trykkerier og.


Gi ut bok selv

Hvor mye koster det å gi ut en bok selv ? Mange faktorer påvirker prisen på en bokutgivelse: Antall sider, skreddersydd omslag, hardcover eller softcover. Mens sangene til Angelina Jordan gikk verden rundt i fjor, gikk niåringens tanker stadig til en liten tiggerjente hun møtte i Midtøsten. Men jeg har derfor et ønske om å gi ut denne boka , eller mindste fall undersøke om det finns slike muligheter. Husk å oppgi korrekt adresse. Kjøp boken billigere hos Adlibris!


Hei Helge, Det blir opp til deg om du vil selge boken i tre enkeltbøker, eller en stor bok. Det er kjempeenkelt å lage en egen bok - det er gratis og enkelt å lage en egen bok ! Da jeg skulle gi ut boka mi, Livets Seilas, kontaktet jeg flere forlag. Elefantus Forlag ga raskt tilbakemelding og vi kom fort inn i en fin dialog. Denne gangen har jeg intervjuet driftige damer som har gitt ut bok i hvert sitt felt og på hver sin måte.


Selv har jeg lurt litt på hvordan jeg kan gi ut boka mi. Dette klarer du, gi den ut selv. Han hadde hørt positivt om at det var et forlag som holdt til i Bygdøy Allé som hjalp med selvpublisering. Vi hjelper deg gjennom prosessen fra manus til ferdig produkt. De norske bok selskapene har somregel en internasjonal avdeling hvor den gir ut bøker skrevet på engelsk og.


Vurderer selv å skrive mer på engelsk ettersom jeg. Fra og med fredag kan du selv publisere din e- bok. To store aktører har kjempet om å komme først med en løsning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.