onsdag 2. august 2017

Musefelle vippe

Finn virksomme skadedyrprodukter rimelig her! Fjern mus, rotter og insekter nå. Merk at det ikke er tillatt å bruke produktet som musefelle dersom du fyller bøtten med vann.


Effektiv og enkel å bruke. Godkjent av svenske Naturvårdsverket og Jordbruksverket. Enkel bruksanvisning på pakken. Brukes sammen med en litersbøtte. Produkter til sikring av hus mot skadedyr.


Det kan være lurt å gjøre noen forebyggende tiltak om du tidligere har vært plaget av skadedyr, eller noen i nærheten. Jeg liker at et enkelt og dagligdags objekt som en musefelle kan romme så mange muligheter for diskusjon. Alt fra kulturforskjeller, etikk,.


Musefelle vippe

For å bli kvitt mus, rigger du bare opp en musefelle og venter til den har fanget musa – ikke sant? Verden er full av musefeller - som henger, kveler, klemmer, drukner eller griller den stakkars musa. Er det noen som aner hvordan jeg kager en musefelle ? Jeg har en katt (les JÆVLIG lat katt), så jeg kan ikke bruke de vanlige fjærfellene. Klassisk Musefelle i tre (Biltema): Svak tredjeplass.


Veldig ofte er åte spist uten at fella har gått av. Victor elektroniske musefeller, rottefeller og skadedyrjagere mot mus i huset. En elektrisk musefelle eller rottefelle dreper gnagerne humant på sekunder. Ellers husker jeg en gang jeg lagde en effektiv musefelle : En vanlig 10-liters plastbøtte, borret hull omtrent der hanken er festet,.


Fyll bøtten med vann, legg en planke som musen kan komme seg opp til flasken, og legg ut ostebiter. Utsyr: Musefelle , små stokker og sisal, ett sett pr lag. Beskrivelse av leken: Marker en elv ved hjelp av tau, kritt eller stokker. JEG HAR LAGET et masseødeleggelsesvåpen. Min musefelle er like enkel som effektiv.


En ostebit i tråd fra taket lokker musa ut på en vippe. Du oppdager dem kanskje som krafsing i veggene. Eller du finner spor i form av ekskrementer eller hull på matvarer i skap eller spiskammer.


Den gammeldagse musefelle. Fellen består av en beholder fylt med vann som inneholder en slags seesaw. På den delen av vippe som er over vannet,.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.