fredag 13. oktober 2017

Flense bremserør

Beste Priser Med Handlesmart! Stål røra er vanskelig å flense viss du har f. Jeg bruker en hydraulist presse. Trenger du å skifte bremserør ? Det er viktig at bremsene fungerer godt, og at bremsevæsken flyter slik den skal.


En vanlig anmerkning på EU-kontrollen er rust på. Det ser ut som jeg må forte meg og bytte bremserørene bak på bilen min. Ser for meg å kappe røret like foran traversen, og skjøte det der, sette inn t-stykke.


Publisert med tillatelse av elevene. Genialt sett for å flense bremserør. Med hydraulisk handpumpe som gjør at det blir enkelt å flense når rørene er på bilen. Flenser enkel og dobbel, millimeter.


Flense bremserør

Vår nettbutikk bruker cookies slik at du får en bedre kjøpsopplevelse og vi kan yte deg bedre service. Vi bruker cookies hovedsaklig til å lagre. Størst på bilutstyr og deler.


Suverent hydraulisk flensesett m. Settet lager alle typer flenser på drivstofflinjer, AC og bremserør , også stålrør. Bremserør av kobbernikkel er det som gjelder og går mht. Med løs vekt regner jeg med at du mener rør i løpemeter, hvor du selv må kappe og flense. Generell bilprat: ja, skal nå da skifte bremserør , og har fått ned tanken og og lagt på plass de nye røra. Jeg kjøpte et sett med nye stål rør ferdig bøyd her om dagen, men siden jeg skal ha på plass den SSBC propvenetilen må jeg flense de på nytt, da fittingsene.


Benytt i steden kobber nikkel rør de er MYE stivere å du trenger proff utgaven av flense verktøy for å få. Bilen jeg viser dette på er en. Kjøp Bremseslange, bremserør , bremsewire og parkeringsbremse til din Chevrolet. Opptil - LAVERE PRISER og RASK leveringstid.


Klikk her for å se våre bildeler. Har lagd noen bremserør til enogsekstien min med kopperrør, og Biltemas flenseverktøy. Med dette kan jeg flense rørene mens de ennå sitter på bilen. Jeg fikk lekkasje på bremserør over ramme der kun smådjevler får plass. Jeg skal flense et rør til exmil.


Må få bytta ut deler av bremserøra, pga rustangrep. Da slipper en å ligge under bilen og flense rør. Innlegget ble redigert 02. Og et viktig punkt etter jobber med bremserør og slikt er å starte opp.


Har brukt det på rustfrie bremserør med utmerket resultat. Pussing av bremserør blir vist ikke heller godtatt lengre etter innstramninger av pkk reglene. Har dere erfaring med å flense stålrør med Biltema sitt flenseverktøy?


Mekonomen og andre selger også ferdige bremserør i forskjellige lengder i tilfelle du ikke blir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.