mandag 23. mars 2020

Overspising blogg

Denne bloggen skal først og fremst handle om overspising. Skrive dagbok er terapi for meg ? En blogg om hvordan mine klare grenser har ført til vekttap og veien til en sunnere og friskere kropp. En spiseforstyrrelse er ikke et valg.


Veien ut byr på utfordringer-tårer, smerte, ambivalens, sorg. Anja Marie,28år og forlovet tobarnsmor. Jeg blogger hovedsakelig om trening,kosthold og hverdagen mot et fitnessmål,men også om livet med angst og tvangs.


Du deler gode og viktige temaer. Mange ting jeg kjenner meg igjen i. Hvordan kan det være frustrerende å få gode råd? Jeg synes det er litt vanskelig å skrive dette innlegget til dere. Er det noe jeg virkelig ikke ønsker så er. Derfor har jeg laget blogg ! Jeg gikk fra overspising til kjempedårlig samvittighet og begynte på nytt med den strenge dietten min.


Jeg fikk spørsmål på bloggen min for en stund siden om jeg kunne skrive litt om overspising. Når dere lesere kommer med temaer dere ønsker å høre mer om, vil. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg har lagt på meg kilo siden igår!


Heldigvis er de nok borte igjen om et par dager! Spiste først frokost, så taco, godteri. I tillegg ser vi på overspising på ulike måter, det skal sies. For noen kan de overspise på masse sunn mat,.


Overspising blogg

Jeg har hørt uttalelser som at. Jeg er også en halvdagsslanker, og disse to begrepene går hånd i hånd. Når jeg står opp, slanker jeg meg. Nå skal jeg fortelle deg om meg.


Tusen takk for at akuratt du leser min blogg :) Det setter jeg stor. Stadig flere er overvektige og overspiser. For å forklare hvorfor vi spiser mer enn vi forbruker, må vi ta biologien i betraktning.


Overspising blogg

Jeg planlagte allerede i går at denne dagen skulle gå med til overspising og. Jeg var en time i samtale med behandler i dag, hvor jeg ble nødt å veie meg nå ettersom jeg har en periode med overspising … Dette for å kartlegge for. Overspising kan på mange måter ligne på bulimi. I begge tilfeller dreier det seg om kontrollsvikt,.


Først litt om overspising - de som virkelig er syke av. Vi har lang erfaring og høy kompetanse på behandling av spiseforstyrrelser. Spiseforstyrrelser er en betegnelse for ulike lidelser, som anoreksi, bulimi og overspising. Selv om det kan være vanskelig, er det viktig å få hjelp.


Overspising blogg

Men alle spiseforstyrrelser handler ikke om det å bli tynn med vilje, det finnes også overspising som også er en type spiseforstyrrelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.