fredag 25. august 2017

Avbitertang stor

Avbitertang stor

Kjøp i Distrelecs store produktkatalog. Rask levering og super service! Dette er mulig gjennom store innkjøp direkte fra produsenter over hele verden. Kjøpte en stor avbitertang hos Biltema til 2kr da jeg skulle presse noen 70mmkabelsko. Ble rent kutt av det i forhold til baugfil.


Avbitertang stor

Avbitertang som passer til å kutte smykkewire, pinner og metalltråder. Til svært kraftig stålwire ol trengs en sterkere tang. Gripple t – clip – mm 12. Kjøpte militær kjetting av Gaute med de må klippes litt da de ikke passer på dekkene mine.


Lurer derfor på om noen har en stor avbiter som jeg da kunne låne litt. Kraftavbiter med sentrerte presisjonsskjær. Materiale krom vanadium smidd. Europris har et stort utvalg innen øks, skrutrekkere, målebån kniver, pipesett og sekskantnøkler.


Avbitertang stor

Denne avbitertangen av kromstål er særdeles godt egnet. Helst uten skade, jeg trenger en lås og det er litt synd og kaste bort en relativt ny en. Stort sortiment av tenger til de fleste bruksområder. I sortimentet vårt finner du også avbitertang , sideavbiter, kraftavbiter, hovtang og boltsaks.


Boltesaks er en kraftig avbitertang med høy utveksling. Den brukes til å kutte bolter og andre tykke metalldeler. I tillegg kunne jeg tenkt meg en. Store norske leksikon er et gratis og komplett oppslagsverk skrevet av fagfolk på bokmål og nynorsk. Største jeg har landa er 12.


Avbitertang stor

På seg hadde de en stor avbitertang , en batong og ca. En avbitertang er laget for å klippe og avisolere ledninger. Vi sender ordren din samme dag som du bestiller! VG-snekker - verktøybilder tang. Etter at Bike Kitchen åpnet i Storgata sist torsdag, har det vært stor pågang av syklister som trenger hjelp med tohjulingen sin.


Børsten kan enkelt klippes til med en avbitertang. Sikrer åpninger som er ca. Denne modellen har blitt utbedret fra forrige modell ved at den har fått en nye større kniver, sterkere nebbtang, lengre avbitertang , med låsing av blader.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.